Alone in the dark

Mannen har flytt Jämtland för några dagar i den stora staden.
Jag & hundarna har städat och myst och promenerat och nu
är vi nog mest på väg att sova.

Ytterligare en helg har passerat och jag ställer mig samma fråga
som förra söndagen;
Är helgen redan slut?!

Jag insåg härom dagen att min käre vän datorn ligger halvt om halvt
på sin dödsbädd om jag inte tar och reder ut hans liv en aning.
Så, sagt och gjort. Gårdagen spenderades i stan för inköp av en
hårddisk till min käre vän & idag har jag spenderat timmar(!) med
att fräscha upp honom. Nu gott folk, går han som en klocka.
I like it!

Att den externa hårddisken är röd och lite
Rosa gör inte saken direkt
sämre. Jag är i alla fall så nöjd som det bara går.

God Natt, i morgon är det jobb igen.
Ny vecka, Nya tag. Allt ser ljust ut, trots kolmörker och -22 ute.

sleep tight.

Sh


God Natt önskar Coda & Qajsa

Lämna ett avtryck
Postat av: Linda

För att ljusa upp din dag så har du blivit utmanad ;-)

Se min blogg!

Postat av: Kattis

Ha ha, va farliga dom ser ut!

2009-02-02 @ 17:50:35
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback