Dorotea. -21 & snöfall

Ja, äre int underbart så säg!
Våra planer på snöplanka i Borgafjäll gick fett i stöpet.
Men vi roar oss i alla fall.

Om några minuter stannar en silvrig Subaru impreza här
utanför för ett litet äventyr i Vilhelminas WWW.
Undra om idioterna på ispelarna fortfarande sitter där?
Kanske har dom fryst fast?

Ikväll kommer bli fett kul. jag lovar!
I like it!

Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Hoppas du hade kul igår =)

Postat av: Ida

Hej! Gick det bra att köra hem igår? Jäkla väder alltså. Kram

2009-02-09 @ 19:03:03
URL: http://idasofie.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppsan! Huvudsaken du tog dig hem. :) Ja detsamma! Vi måste nästan boka tid för en längre träff tills nästa gång du kommer hem. Kram

2009-02-10 @ 15:07:49
URL: http://idasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag spanade efter dig i borga, men utan resultat.

Nu vet jag ju varför ;)

2009-02-10 @ 22:19:27
Postat av: Lina

Jag spanade efter dig i borga, men utan resultat.

Nu vet jag ju varför ;)

2009-02-10 @ 22:19:45

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback