Morgondagen

I morgon, tisdagen då allt händer.
Imorgon bitti kommer rörmokaren hit för att
börja riva ut badrummet. varför?
Jo, det ska jag tala om för er. Vårt kära badrum gillar
att spilla ner vatten i grannarnas kök. Kan det bli bättre?
Skulle inte tro det.

Rörmokare, jobb, akupunktur, träffa hyres värden (värdinna?) &
sist men absolut inte minst så ska jag åka till Lillsjöhögen
i skjorta, kavaj och högklackat för att hålla hudvårdsklass.
Sen är det hundarna som ska underhållas!
Jag är på G igen. jag svär.
och vet ni vad? I like it

Trevlig kväll!

Ps. STOR KRAM till N
som nyligt fått den finaste pojken i världen.



Lämna ett avtryck
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

Nu har jag svarat på frågorna! (^^,)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback