Vasaloppet

Det åks skidor hit och dit. till och med jag hänger i skidspåren.
Idag går stafettvasan av stapeln och mannen med jaktlag deltar med
startnummer 937.

Man kan följa alla vasalopp
på webben. det är ju lite coolt att se hur det
går för de tappra där nere i Dalarna.



För er som väntar på bilder på min nya frilla kan jag inte säga annat än att
det dröjer. Jag känner mig fortfarande fett obekväm i fågelboet jag har på skallen.
Så det kan gå.

Men hörrni alla tjat- och gnatfolk. NU har jag bloggat och det är väl ett bevis nog
på att jag faktiskt fortfarande lever här nere i Jämtland?
idag är det fredag, om 8h är det helg. det är riktigt fantastiskt.
Nästa helg åker jag till Lappland, DET är ännu mera fantastiskt. jag svär.

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: Linda

Woho she´s alive :)

Postat av: Sofi svarar

Linda:

Ja, kan du tänka dig ;-)

Vi kommer till Dorotea nästa helg, vad gör ni då?

2009-02-27 @ 10:01:59
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Eva Jönsson

Ja se där... Du kommer bara "hem" när jag jobbar =) ! Men vi kanske kan träffas o ta ett glas vin eller så ändå =)

2009-02-27 @ 17:54:35
Postat av: Sofi svarar

Eva:

det är då typiskt! Jaja, vi får lov att ses en sväng iaf.. lite skitsnack har väl ingen dött av :)

2009-02-27 @ 18:40:09
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Linda

Nästa helg så är det till å vara valpsytare. Patrik hämtar ju hem jämthundstiken då på fredagen. Nice 2 puppies samtidigt. urk

2009-02-28 @ 10:04:47
URL: http://lertorp.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback