Annor i stora lass

Jag fann det ganska roligt att alla som kommenterat
mitt tidigare inlägg heter Anna.

Hur många Annor läser min blogg egentligen?



Övertid på jobbet.
Boxning ikväll.
Semelbak till mannen när jag kommer hem.

vilken tippentoppen kväll. jag går i alla fall inte göralös.

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: Anna

Det låter ju lagom med en 25-35 minus... Grrr Tror aldrig vi haft så kallt här nere i landet fan. Inte under mina 25 år ivf...



Lycka till med semlebaket! O Anna är ett fint namn. ;)

Postat av: Anna

Ja du... Annor finns det gott om. Det ryktas om att de ska öppna hotellet till Doroteadagarna, jag ska ringa dig men jag hade tänkt bli lite friskare först, så slipper du höra mitt hostande i telefonen.

2009-01-16 @ 08:20:03
URL: http://nsominorrland.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag känner att du ska komma hit och baka semlor till mig. Ta med dig en dammsugare också, våran har brunnit.

2009-01-16 @ 09:57:34
URL: http://blogg.fjii.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback