Det blir vad man gör det till

Livet blir definitivt inte alltid som man tänkt det.
Men det är ett faktum att allt blir vad man gör det till.
Vissa gånger kanske det är svårare att göra det bra.
andra gånger funkar det utan att man ens försöker.
Det är livet det.

Jag körde på extra hårt igår på boxningen. inte extra hårt
som i hårt utan snarare intensivt. Det var skönt. grymt skönt.
Idag har jag ont i handlederna. mindre bekvämt men skönt,
det känns att jag gjort något.

Ikväll ska jag ev åka skidor. I morgon är det vilodag.
Helgen är mer än välkommen!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Sh




Lämna ett avtryck
Postat av: Therese

Fasiken Sofih jag får ju nästan träningsvärk av att läsa hur DU tränar ;-) He, he, önskar jag hade din motivation, skulle behöva det så att man kom i form efter bebisimagen tiden. Förresten, har du köpt Wee fit än, väntar tålmodigt på rapport! ;-) Ha det gott å hoppas du får njuta av lite toppjakt.



Kram kram


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback