Grammis

Jaa, ingen har väl missat grammisgalan.
Jo, jag.. varför? jag har inga tv kanaler

Min allra mest använda mening just nu är,
"Nej, för jag har inga tv kanaler"
jag har aldrig förut insett hur mycket TV det faktiskt
diskuteras, dagligen.. på jobbet, på fritiden, all the time!

Jag saknar inte TVn egentligen.. men det är faktiskt rätt skönt
att kunna slå på den och se den enda serien jag följer, greys.
Och vet ni vad, jag har inte sett Messis Barca spela sen El Clasico!

Det blir nog faktiskt till att fixa lite tv kanaler, inom en mkt snar framtid.
jag undrar nu, Vad ska man välja? Viasat ? ehm. vad finns det mer?
hjälp!

Lämna ett avtryck
Postat av: Mr P

TV via telia? = telejacket.

2009-01-09 @ 07:25:39
Postat av: Sofi svarar

Mr P:

Har kollat med telia och det funkar inte där vi bor. tyvärr.


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback