Lappland - västerbotten

Jag har en endaste önskan i hela världen just nu.
Åka hem till Lappland, Västerbotten... Dorotea.

Jag vill dit så mkt att jag nästan spricker.
Jag vill åka skidor, bräda.. sola, gå på aerobic, simma,
springa benen av mig på löpbandet, titta på innebandy,
hälsa på Em & Änabanäna, jaga fåglar i topp, se tv,
prata skit med systeryster, hänga i stugan och bara vara.. jag vill!

Igår fick jag massage & akupunktur.
Inget jag rekommenderar... båda grejerna på samma dag alltså.
Huvudet är mer än fucked up idag och jag är helt öm och ont all over.
Sur, grinig och vill slå alla jag ser. Tur för världen att jag inte ser så många.
Tur för världen att jag inte är världens starkaste kvinna.
Då hade det kunnat gå farligt till. Tur jag inte slåss kanske..

jaja, nästa helg ska iaf jag & A till Borgafjäll och slå oss trasiga på
snöplankorna. Om vi skulle överleva dagen firar vi det, på kvällen,
med vin och annat ohälsosamt som på den gamla goda tiden.
Damn, it's gonna be loovely!

Sov Gott världen. jag är tillbaka på skrivarfronten.

Sh

Ps. Jag & C åkte längdskidor igår. det var fett skönt & jag kommer tveklöst
ställa mig på dom igen. snart.

Ps.2 TL & ME : Ni saknas grymt mkt era fantastiska fabulous ladies


Sommar 2008



Lämna ett avtryck
Postat av: meone

ÅHHHH!!! Vilka minnen :D DU saknas Miss Sofi, tur det snart är mars och TUR det snart blir vår, nya soliga dagar, nya roadtrips, nya äventyr, I LIIIIKE IT!!!

Postat av: Anäbanäna

Det är för tidigt Sofi, du ska inte va så här pepp nu! Det kommer att gå åt h-vete jag känner det. Skitväder, stukade handleder, för lite sprit och inge folk på hotellet. haha nä ja skoja bara...;)

2009-01-29 @ 07:16:28
URL: http://nsominorrland.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tycker också du borde komma hem till Dorotea innan jag flyttar till Eskilstuna! uhuuuu

2009-01-29 @ 11:28:51
Postat av: Sofi svarar

Innan du flyttar, VADÅ?! NÄR?!

shit. vi rings!

2009-01-29 @ 12:35:37
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback