Motivation

I morse när jag vaknade hade jag motivationen i botten.
Var fett depp när jag kom till jobbet & traskade med jobbigt tunga
steg mot Ica på lunchen. Någonstans mellan mjölkkylen &  godishyllan
slog en sjukt bra tanke mig och tro mig när jag säger att verkligen ropade
ut den över hela butiken. Jennies ansiktsuttryck var to die for i det ögonblicket.
Efter det har dagen gått förvånansvärt lätt och kollegorna påpekar hur alert och
pigg jag ser ut. toppen. jag känner hur motivationen har börjat krypa fram igen
och jag ser så många ljus överallt att jag nästan blir blind.

Kanske börjar jag gå mot det där roliga liv jag hade för 7 månader sedan?
I Like It! Raaawr!

Sh


Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Sluta vara så kryptisk, kvinna.


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback