Nu är det nog!

Vildmarksvägen var planerad i helgen.
Under morgondagen var tanken att Jag, Anna och Ingela
skulle åka runt heela svängen. fantastiskt! som jag längtat.
Men tji fick jag, för här sitter jag lika dålig som i början på veckan.
Nu har jag fått nog, tjurskalle Sofi ska ta prover på björkhammars
hälsocentral idag.

Sen kan man ju fråga sig varför jag åker till Hammarstrand för nått sånt.
Men vet ni, stugun behagar inte att ändra sin telefonsvarare så man kan
boka tid, så vad har man för val när man ligger här och dör i sen egen svettpool.

Jaja.. nu vet ni läget och att jag är på ett hyffsat dåligt humör..


Fantastiskt att hitta sina hundar såhär i SÄNGEN...


Lämna ett avtryck
Postat av: Esmeralda

Hjälp! Jag skulle nog låsa dörren och aldrig mer öppna!! :/

2009-07-06 @ 14:10:32
Postat av: skogstokig

Man kan tro att det är frun i huset iklädd sitt bästa morgonhumör... =P

Postat av: Sofi svarar

Esmeralda: Haha ;-) kan ju vara ett fiffigt alternativ om man nu inte är allt för hemmakär.



Jonas: No Comment

2009-07-06 @ 18:51:20
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback