ofrisk

Nej. jag blev inte frisk.
Inte det minsta, inte ens lite ytte pytte friskare. Bara tvärtom.
Det är ingen höjdare alls att vara megaförkyld i denna värme.

Men idag är det lille bättre. (peppar peppar)
Var ute på gården och vattnade blommorna tidigare idag.
Jag var på riktigt döende när jag kom in igen.

Som om förkylning inte ska vara nog så har även mina
fingrar exploderat fram små små vatten blåsor.
Då menar jag inte typ en blåsa på varje finger utan kanske
60 små blåsor på ett långfinger. Dom är smockfulla!
kli kli och aj aj.

Jaja.. tillbaka till ryggläge eller nått.
tjo


Kragbjörn ser ut som jag känner mig



Lämna ett avtryck
Postat av: Jennykusin

Men shit! Du också? Du kanske har drabbats av samma åkomma som drabbat min tumme, du vet?! :) Hoppas inte, för det är inte speciellt trevligt.

2009-07-06 @ 14:13:17
Postat av: Sofi svarar

Tack och lov verkar det som att blåsorna bestämde sig för att bara finnas där några dagar, nu syns bara lite konstiga märken där dom varit.

Så, peppar peppar, nu är dom nog borta :)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback