Det kallas längtan...

höstlängtan...






Lämna ett avtryck
Postat av: teddy

Ohhh vilka underbara hösbilder och sötnos till jund.

Postat av: emma

Jao den borde komma snart, vi ska till enköping i sommar och få jaktträna med han Amir-något... han har varit med i Jakt & Fiske och är förhoppningsvis lika duktig utanför TVn :)



Har inte tagit jägarexamen än, ska försöka börja nu till hösten om de drar igång någon kurs. Tänkte jag ids inte stressa, kan ju ändå följa med ut i skogen och se om jag ens är intresserrad innan jag satsar helhjärtat :)

2009-06-04 @ 10:17:24
URL: http://ekaws.blogg.se/
Postat av: Frida

Men hallå sofi det måste ju vara sommar först för fan! Först ska vi till vännäs och så ska du komma hit och hänga och så kommer vi kanske upp nån vecka i juli osv osv osv. Jag vill inte ha höst.

2009-06-04 @ 12:17:55
URL: http://www.fjii.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback