Friskast i Jämtland?!

Vad hände med min suveräna plan om att vara friskast i Jämtland idag?!
Herregud, just nu är det sju resor värre och jag totalvägrar ändå att bli sjuk.
Fattar väl vem som helst att det inte går. Inte nu, mitt i sommaren.. fy.

Att låta som en karl och tappa rösten titt som tätt är ingen hitt när man har
ett jobb som jag. Kan lätt bidra till konstigheter. :P

Jaja.. back to work eller nått.
Ha en grym dag och akta er för drag, man kan lätt bli förkyld tydligen.

Sh


Ibland kan man hitta ensamma skor på Österseunds bakgator

Lämna ett avtryck
Postat av: Angelica

En casio blev det. Typ! jag kan ju noll om kameror så jag gick mest efter utseende. Som när jag ska köpa de mesta så Per håller på bli galen på mig som tex när jag ska köpa fiskegrejor:P

Postat av: Johanna

Jag håller en tumme för att du inte får den förkylning jag har haft, usch och fy för den. Den kom lagom till midsommar och vädret gjorde ju det hela inte så mycket bättre, den gav halsont, hosta tills man kiknar, och värk i hela kroppen... Du blir frisk tills i morgon ;-)

2009-06-29 @ 22:14:44
URL: http://bossejuniors.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback