Jag har ett gulnat fotografi...

Jag ska framkalla foton.
Om 50 år vill jag kunna hitta gamla fotografier i en gammal låda.
Om 100 år vill jag att någon annan ska hitta dom.

Jag vill skratta, jag vill minnas.. jag vill inse att mitt liv varit fantastiskt,
Det om något är väl värt att föra vidare, ett fantastiskt liv.

Gamla bilder är fantastiska
kolla bara här...


Halloween 2005 gick jag iklädd en pärsäck på hotellet. Fantastiskt.
(Pärsäck = Potatissäck)

Lämna ett avtryck
Postat av: Kia

haha! Underbart! :)

Postat av: sanna

Ja ibland blir jag verkligen arg på mig själv att jag aldrig tar tummen ur och framkallar innan cdskivorna som bilderna ligger nerbrända på går sönder eller dylikt.

2009-06-23 @ 18:09:01
URL: http://saos.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback