Längtan med stort H

Jag längtar, verkligen längtar efter Helg.
Jag ska Hem och jag vill ha Helg nu!
Hem betyder Dorotea.

Jag har haft feber idag. Kanske har jag det fortfarande.
Vem vet. Jag vet bara att det är sjukt mkt på jobbet
i morgon och att jag kommer ha fett dåligt samvete
om jag lämnar alla andra i sticket. Det borde jag såklart
inte ha. men jag har det i alla fall.

Idag rasade all snö från taket. Två av våra tre bilar kunde
ha blivit platta som pannkakor under tösnön.
Det blev dom inte.
Larmet gick igång på Hondan & Micran hade snö upp till taket.
Men platta blev dom i alla fall inte. och inte fick dom några
skavanker heller. Dom är ena riktiga hårdingar dom där bilarna.

Jaja, jag fotade elendet men bilderna blev så dåliga att jag inte
ens tänker anstränga mig för att lägga upp dom ;-)

Trevlig kväll,

Sh

Lämna ett avtryck
Postat av: Therese - Lurans blogg

Aha... damen har längtan till V-botten :-) La familia drar till Umeå för seriös shopping och tatueringar i helgen (gäller att passa på innan jämthundsvalpen Bus gör oss väldigt stationära för en obestämd framtid) men är det så att du är intresserad av en bräda är det ju bara att jag hänger/lägger ut en påse med den/de du är nyfikna på så kan du kolla in dem å ev ta med dig en hem till jämtland, bara å lägga en slant i påsen - affärer på hög nivå! skrattar Hör bara av dig om jag ska hänga ut någon och isf vilken/a :-) så jag vet!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback