Småförvaring

Jag är i stort behov av förvaringsmöjligheter.
Största behovet finns i badrummet och "kontoret".

Efter jobbet tänker vi (läs: jag) göra slag i saken och
dra oss in till stan för att försöka hitta lite schyssta förvaringsmöjligheter.
Har även lite annat jag ska spana in när jag ändå är där.
Tex. skulle jag vilja besöka en fotobutik, men känner jag mig själv rätt
ska jag ta det en helgdag när jag har all tid i världen.
Så det får vackert vänta.

Snart slutar jag för dagen och i morgon är det fredag.
Veckorna rusar på grymt fort. snart är det sommar och vet ni vad
det innebär? Efter sommar kommer höst. Kärlek I say!

Vi ses,

Sh


Favorit i repris - Orrflock i Jämtland

Lämna ett avtryck
Postat av: Sanna

Förvaring är svårt. Säg till om du hittar något bra. Jag är med i stort behöv av att få undan lite småprylar och framförallt skor. :)

Postat av: Anonym

Du kan inte börja längta till hösten när det fortfarande är BAJSsnö ute :(

vet du hur mycket jag hatar vintern, blää. jag vill ha sommar, sommar med dig!

Jag ska nog flytta utomlands forevvah!



när ska vi ses, när vi ska vi ringas?

jag flyttar för fasen snart!

MISS U!

2009-03-12 @ 20:46:58
Postat av: Emilie

fortfarande lika less på vintern & jag glömde skriva mitt namn! PUSS

2009-03-12 @ 20:47:37
Postat av: Sofi svarar

Emilie:

haha, du är bra söt du.

Först skriver du att du vill ha sommar med jag och sen att du ska flytta utomlands FOREVVAH?!

Exakt Hur går det ihop my dear?



Jag kommer hem nästa helg. vi rings!

miss you tooo you knoow!

Sh

2009-03-13 @ 08:03:14
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men jag kommer väl hem & hälsar på, jag kan bo hemma i Sverige under sommaren & under jul, men annars så skulle jag lätt kunna bo i ett varmare land. Nej usch för vintern.



JA! jag tror jag är hemma då, om du kommer hem så åker jag hem från piteå nästa fredag, vi måste hinna ses ju! PÖSS

2009-03-13 @ 22:40:31
Postat av: petra

GÄrna min reflexjacka också!

2009-03-14 @ 17:28:43

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback