Ytterligare en otursdag?

Skrev in dagens datum i ett ärende och insåg att
det faktiskt är fredagen den 13 denna månad oxå.
Jaja, jag klarade mig förra månaden så nog ska jag väl
klara mig denna månad oxå.

Jag skrev i ett inlägg för 100 år sen att
"Det sägs ju att när fredagen den 13 infaller under Fullmåne
ska det vara en Lyckodag.. "

Det händer tydligen inte förrän 13juni 2014 och dit äre ju en stund.
jaja. jag tror på lyckodag idag i alla fall. Det är ju ändå fredag.


Vad ska ni hitta på i helgen?

Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Ja Svante haltar fortfarande så det blir till att ta det lugnt. Inget snöröj här inte :-( En tur till IKEA för att köpa en griffeltavla blir det nog.


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback