Fiiiisk

Igår hängde jag med som hundsytare till Hammerdal
när fisk skulle sättas ut. yey.


Jag fick mig ett första möte med Grim


Coda tyckte det var grymt att springa av sig lite


Han badade


Grim kunde inte vara sämre, så han badade han oxå.
Ofrivilligt med huvudet först trillade han i, men han badade ju i alla fall ;-)


Vi grillade korv


Lämna ett avtryck
Postat av: Eva Jönsson

Men åååhhhhhhh så söt =) ! Ser ut som han snott nått o står o väntar på att bli påkommen på första bilden =)

2009-05-17 @ 21:55:56
Postat av: Sofi svarar

Eva:

hihi.. nog är dom söt alltid dom små :-)

Jag kommer ev hem en sväng i veckan. hoppas vi kan ses!

Postat av: Eva Jönsson

Jag är ledig torsdag - söndag. =) !!! Ska nog inte fara någonstanns förrän på fredag, hinner du hit då ??

2009-05-18 @ 17:55:57

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback