Say goodbye

Jag har hemlängtan...


Lämna ett avtryck
Postat av: Mamsen

Ni får väl komma hem en sväng snart igen. Nu är det fint på pålis. Vi var dit i går kväll och drack kaffe och bara njöt.

2009-05-17 @ 13:02:49
Postat av: Johanna

Vad fin din blogg blivit :-)

Postat av: Sofi svarar

Maami:

yey! kanske kanske dyker vi upp i veckan! : )

2009-05-18 @ 10:58:49
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag håller med dej fullt och fast, att man måste kunna ha ansvar för sina hundar och alldra helst om man har en bjässe till hund. Huvva huvva! Det där tyckte jag inte om och droppen var när hon inte ens bad om ursäkt för deras attack och frågade hur det gick! Asterix var ju bara en liten fjärt emot denna stora!

Och att Asterix skällde på hunden kan mycket möjligt varit ett teckan på att han var rädd för honom och det var ju inte alls så konstigt.

Men självklart kommer vi att fortsätta kursen och hoppas på att inte träffa på detta monster igen :p



Tack så mycket! Och jag hoppas jag med att det inte är någon farlig knöl han fått, men det ska nog gå bra! Nu får vi vänta tills nästa tisdag innan vi får fara och kolla, eftersom jag gatt jobba idag oxå. Lite synd tycker jag, eftersom jag gärna åkt med honom idag! Nä, det är inte alls roligt när det blir något med ens hundar! =(



Hoppas att du haft en bra start på denna vecka!



Stor kram från Dorotea!

2009-05-18 @ 14:04:00
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: syster

"hemlängtan" osså en bild på ELSA??

2009-05-20 @ 01:02:46
Postat av: Sofi svarar

poert: haha, ja... whats wroong?! ;)

2009-05-20 @ 09:20:54
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback