Grått och trist

På rix i morse berättades det att de just nu pågår en omröstning.
Omröstningen lyder: Mörkt och grått... Vilken månad är värst?
(Alt. novemer, december, januari, februari eller mars)

Hur som helst.. November var i toppen just nu.
Och om jag skulle rösta, hade min röst tveklöst gått till november.
Allvarligt, hur grått och trist är det inte just nu?

Nej, nu längtar jag tillbaka till färgade löv och lite ljus.
Eller så kan snön bara ta och landa här i Jämtland.
Det vore det allra bästa

Vilken månad tycker ni är värst?


Lämna ett avtryck
Postat av: caroline

November är ju helt klart värst, det blir mörkare och mörkare för var dag och julpyntet har inte kommit fram

Postat av: Kattis

November har varit fruktansvärd i år men jag tror nog ändå att jag tycker mars är värst. Tack för lyckönskningen. Idag tittade iaf solen fram så vi for iväg å jagade men fck tyvärr inte skjuta nåt idag heller. Fasen vad svårt det är. Vill så gärna att Svante ska få belöning när han är så duktig.

2009-11-21 @ 16:33:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Daniel

November e värst.. slask, mörkt å inget som händer!



Redan efter nyår blir det ljusare! Å snö som piggar upp!

2009-11-23 @ 10:49:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback