Hej bloggen!

Du är inte bortglömd. Bara väldigt lågt prioriterad.

När jag väl har något jag verkligen känner för att
publicera här, då vägrar internet att fungera.
Det händer ganska ofta... Att internet vägrar alltså.

Idag är det tisdag, som vi kommit fram till är veckans
tråkigaste dag.

Överst på min tråkiga tisdag lista är helt klart:
JAG HADE SÖNDER MIN TURKOSA LJUSLYKTA
Min otroligt kära turkosa ljuslykta. Jag hade ett PAR.
Nu är den ensam och övergiven och gör sig inte det
minsta bra i sin ensamhet.

Jag är ofattbart trött och ska inom en mkt snar framtid
tvätta ansiktet, borsta tänderna och s o v a.
Fantastiskt!

Sleep Tight!

Sh



Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback