Idol Nästa?

I natt drömde jag något helt galet.
Riktigt galet.

Jag kan börja med att tala om för välden att det
finns en anledning till att jag inte sjunger offentligt.
- Jag kan inte! Inte ens lite!

Men i natt hade jag minsann stora planer på att
skråla inför hela sverige.
I min dröm ställde jag och min kollega J upp i IDOL!
Vi gick inte vidare efter att vi slutfört våra auditions
och jag minns hur jag stod och funderade över om
jag verkligen hade träffat juryn, om jag faktiskt hade
sjungit. Minnet av att sjunga för juryn existerade inte.

Såhär i efterhand har jag kommit fram till att jag
nog tog mitt förnuft till fånga och struntade i allt.
Jag menar, inte ens i min vildaste fantasi skulle jag,
Sofi Holmgren, söka till IDOL!

Nej. det där får Erika och Rabih sköta.
Jag överlåter allt till dem och ska aldrig mer
störa idol med mina überskumma drömmar igen.

Tjo!


Lämna ett avtryck
Postat av: jennie

hahaha det jag undrar..vad var det för låt? nått ur den vanliga reportoaren kanske? typ Rasmus på luffen eller saltkråkan.

Postat av: Frida

Jag drömde att jag spelade golf på Mars i veckan. Det var trevligt.

2009-10-09 @ 23:05:15
URL: http://www.fjii.se/blogg/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback