Oförskämt pigg?

Känner mig oförskämt pigg efter dagens boxningspass.
Vad hände? Jag som brukar vara totalt slutkörd.
Kände mig rätt slut på, men nog fasen har jag en hel
del oförbrukad energi i kroppen.

Ska ta ut det på mitt ofärdiga kontor här hemma.
Har ett X antal kartonger som ska förflyttas till ett mer
förrådsliknande utrymme. Snart kanske man ser att
det faktiskt bor någon här, i alla rum.
Hur schysst vore inte det.

Vi har lite snö i Fugelsta förresten.
Den har legat sen i söndags och vill inte riktigt ge sig av.
Men jag gnäller inte, snö är bra skit.
Fast visst behöver vi lite käle och is innan den landar på riktigt.



Lämna ett avtryck
Postat av: Linda

Ja, titta vad vitt och mysigt ni har det! Själv önskar jag också käle och is innan snön lägger sej på riktigt. Blankis på sjön skulle vara skoj så att Emmy och Alva kan åka lite skridskor där. För något år sedan var vi ute och åkte skridskor på sjön på julaftonen och det var jättemysigt.


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback