Sentimentalt värre

Jag har lite kvickt gått igenom alla mina pappersfoton idag.
Herregud.. det finns bilder sen 100 år tillbaka, minst!
I alla fall sen jag var miniliten och var på lägerskola i Hemavan.
Jag gick nog i sexan då. Dom korten hoppade jag över.

Många bilder från Lycksele. Men ändå inte så många som jag
minns att vi fotade. Resten är nog på rymmen.
Förmodligen så mycket på rymmen att dom aldrig kommer
tillbaka. Men det gör inget, jag har nog mer än tillräckligt ändå.

Hittade bilder på många fantastiska personer, på ännu fler mindre
fantastiska personer och oxå fina människor som inte längre är
med oss här på jorden.

Alla papperfoton ledde till att jag var tvungen att mala igenom
ett X antal gamla digitala bilder. Från Lycksele, från BBV.

Sååaattee, meningen med det här inlägget är nog mest att
jag ville säga att jag saknar min syster!! som har varit på
Cypern på tok för länge. herregud kid!

get back home, immediately!!

 



Lämna ett avtryck
Postat av: portt

gulligt, jag aer pa vaeg hem nu ju,snart, tihi

2009-09-02 @ 17:21:38
Postat av: Frida

Jag lovar du saknar mig ocksåå.

Postat av: Vanja

Men är hon kvar på Cypern! Vad gör hon där egentligen? :)

2009-09-17 @ 15:38:47
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback