Åttiofemte - åttioåttonde

2010 07 24 - Blöt Diila i stugan. Sista dagen i Lappland.

 

2010 07 25 - Besöker Sundsvall & Ikea m sambo & Mami.

 

2010 07 26 - skruvar ikea möbler och fotar tydligen ingenting.

 

 

2010 07 27 - vårt kontor/gästrum börjar ta form

 

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilket härligt gästrum/kontor. Å vilken guldgruva du kommer att ha efter ett år med ett foto om dagen, massor av härliga kort!!!

Den där rockringshistorien blir jag ju riktigt nyfiken på, får kolla upp den efter jakten, för nu får jag mer än väl min dos motion då Bus ska jagas in, lär bli mååånga mil i skog och mark - den enda motion jag älskar över allt ;-P Antar ni har fullt upp nu när bock, björn å sen älgjakten för att inte tala om fågeljakten drar igång... Ha ha ni får kanske stämma träff på BB :-D Ska iaf bli skoj å se om det är en Hälge eller Gullan som bor i magen din, dvs kille eller tjej. Har du någon "känsla" själv? KRAM


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback