Etthundraåttonde

2010 08 16 - kl. 05:15, om man tittar noga så kanske man ser tre stycken

långbeningar på lägdan som höll mig vaken halva morgonen.


Lämna ett avtryck
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja det är mycket trist att det ska vara denna vikthysteri, både under och efter graviditeten.

Och jag är ju så känslig så jag tar ju åt mig av allt och ser ett stort monster i spegeln =P

Och jämför mig med mina andra vänenr vilket är mycket dumt egentligen. För dom har haft så där små magar, inte gått upp så mycket och sen fått tillbaka sin fina kropp igen.

Detta kommer ju aldrig kunna ske för mig.

Det vet jag mycket väl. Så det är väl dax att försöka acceptera denna kropp man har. För som jag såg ut då jag va 19 kommer aldrig hända igen. Trist nog!

Du är iaf super duper vacker vännen <3

och har en underbart fin mage!



Hoppas vi ses i helgen!

Kramar till tusen!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback