Etthundrasextonde - Etthundraartonde

2010 08 24 - Min inglasade blomma blommar!

 

2010 08 25 - Diila har sovmorgon tills jag åker på jobbet.

 

2010 08 26 - syr klart prylarna till skötbordet.

Kan tänkas vara så att jag kan överleva med detta skötbord nu :-)

(jag vet att vi saknar golvlist. dom är på gång)


Lämna ett avtryck
Postat av: Jenny

Om det är ert gamla skötbord så kan jag intyga att det fungerar alldeles utmärkt! :) Lånade det både till M och S!

2010-08-26 @ 22:22:09
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Va fint skötbordet blev. Inte dumt att kunna sy. Sånt kan inte jag :p

Postat av: Sofi svarar

Jenny: Min käre far tyckte det var en bra idé att göra sig av med ovandelen till det skötbordet, så det är smått obrukbart i just det syftet.

Endast en trådback kommer från vårt gamla bort så vi får väl hoppas att den backen talar om hur resten av bordet ska sköta sig :-)



Nina: som sagt. Jag kan ju egentligen inte sy.

2010-08-30 @ 11:18:29
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback