Nittionionde - Etthundraförsta

2010 08 07 - Mitt bidrag till Fugelsta marknad.

 

2010 08 08 - Blummor i min rabatt

 

2010 08 09 - Går emot mina principer igen.

Såhär tjockis är jag! (v. 33 (32+2) minsann)

Jag vet att jag har snygga pyjamasbyxor.


Lämna ett avtryck
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du ser ut å ha en riktig killmage, inga kärlekshantag så långt ögat når... Bara en söt liten kula :-)

Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja inte är du nån tjockis. Skriver som Therese, bara en liten kula. Så himla fin du är <3

2010-08-17 @ 15:55:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny kusin

Men Gud! Värsta fina magen ju! Så där ser jag typ ut nu... Postgravid x 3...

2010-08-17 @ 17:59:56
Postat av: Monica

Fina magen =). Så där så jag också ut när jag väntade lilla Freja.

2010-08-17 @ 23:06:57
URL: http://andersson.zoomin.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses, du har gjort min morgon ska du veta!!! Sofi beröm på en bild, å jag växte flera meter ;-) Men kan nog bli en julklappsförstoring av den, för jag gillar att man ser både Svea å frökapslarna i förgrunden. Önskar såååå att jag hade nått bättre än min lilla skruttiga digitalkamera för en tusing eller mobilen att fota med. Sparprojekt nr 1 är en rejäl kamera, så när jag har klirr i kassan hojtar jag till för lite tips på prisvärd utrustning.



Ja, i höst blir det extra skoj å jaga, ska bli så skoj och se vad Bus går för... Men han är rejält omogen/valpig så vi har väl inte jätte förväntningar... Men hoppas kan man ju ;-)



Önskar dig en fin dag - utan illamående!



KRAM

2010-08-18 @ 09:21:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Eva

Men.. Den där kulan var ju inte mycket för världen;) hihi. Men nog vill jag säga som Therese att det ser ut som en "killmage". Kanske du har rätt ändå, man brukar ju ha det som kvinna;)Men jätte fin är magen och pyjamasbrallorna;)



Ja du, här tror jag det är en kille ibland och en tjej ibland. Nu står jag på något mittenläge igen. Så tjaa.. hundvalp är det bästa jag kan komma fram till nu igen. Jätte svårt att veta denna gång. Med Adrian visste jag direkt från pluset att jag väntade en pojk, men den här gången är jag så fruktansvärt velig.

Graviditeten skiljer sig inte speciellt markant från Adrians, men ändå skiljer mycket. Ja, vi får väl se.. Ut kommer någonting iallafall. haha.



Tycker du tiden går fort ändå? Åh fy, vi kan ju byta en vecka eller två så får du sega på i mina skor. haha. För här går den då så sakta, fast egentligen inte med tanke på att det faktiskt bara är 100 dagar kvar. Jag menar, 180 dagar måste ju ha tagit vägen någonstans också;)

2010-08-18 @ 10:16:24
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja jag skulle då gärna byta mage med dig ;-) Är less på att ha denna fet mage. Önskar att jag bara hade en liten kula and that´s it! Men alla är inte lika lyckligt lottade. Samma sak då man har fött, en del kommer i sina jeans på en gång. En annan är det blod, svett och tårar som gäller!

Börjar smått gruva mig...



Men just nu så ska jag fortsätta njuta av att vara gravid. Tiden går ruskigt fort och snart är man inte gravid längre =(



Kramar till dig vännen <3

2010-08-18 @ 10:39:09
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sofi svarar

Jenny: Tack kusin! Nu har ju inte jag sett dig på år och dar men om inte dina tre vildar har satt några spår på dig hade jag blivit fundersam ;-)

2010-08-18 @ 11:45:23
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: syster

gud vad fin du är. nästan så man måst till å grin

2010-08-18 @ 17:23:28
Postat av: Sofi svarar

syster: hahah.. dont cry. pliz. <3

2010-08-18 @ 17:36:20
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Ida

Magen ser inte så stor ut, så sa alla till mig när jag väntade Neo också, men man känner sig väldigt stor och otymplig när man inte kan göra allt man är van vid.



Spelar ju inte så stor roll hur stor/liten magen är bara lilla bebisen mår bra :-) Och magen blir ju mindre och mjukare efter förlossningen så då kan man böja sig igen :-)

2010-08-18 @ 21:05:04
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback