GOD JUL!

Med detta inlägg önskar jag er alla en fantastisk jul!

Återkommer väl till slut :-)

 

eh jo. det var en annan bild här tidigare.

Men jag ångrade mig, den passade inte i en blogg.

Inte i min blogg i alla fall.


Lämna ett avtryck
Postat av: erika

Aha det är så det ligger till. ja jag har ju inte gått med i det där Funbeat ännu!:) Vilket himla fint kort på lillen. Ha en trevlig jul du med så ses vi i mellandagarna. :) kram

Postat av: Nina

Men söta du, har du paket till mig? Gulle dig <3 Jag är hemma mest hela dagen imorron så då ses vi en sväng. Sen får vi planera in en längre träff. Kram å puss

2010-12-22 @ 21:39:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja utmaningen förra veckan gick ju sådär kan man säga. Känns som att jag inte kommer lyckas med utmaningen för vecka 4 heller, haha. Men jag gör mitt bästa :-) Nu kör vi så det ryker, halvtid nu. Detsamma detsamma snälla. Kram

2010-12-27 @ 19:54:45
URL: http://sara82.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback