Utmaningen - Veckosummering, Vecka 1

Period: Mån 6/12 - sön 12/12
Målen för varje utmaning är det som står inom parantes.

Plankan: 8min (60min) = 13%
Jägarvila: 8min (20min) = 40%
Armhävningar: 100st (500st) = 20%
Distans: 38,1km (150km) = 25%
Träningspas: 7st (30st) =23%

Personlig utmaning: -0.7kg (-3kg)

Alla Maxtester är utförda, med varierande resultat.

Kommentar efter första veckan: Jag är sjukt motiverad till
att fixa alla mål och förhoppningsvis en bit till!!
Men OJ vad otränad jag är, men OJ va kul det är att förändra det!

När man ändå håller på med utmaningen så tar man ju tillfället i akt
och genomför lite andra övningar också, sjukt kul! :-)

Tycker det är knepigt att Ingen hakat på bara...

Fugelsta idag på förmiddagen, genom vardagsrumsfönstret :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Skulle bara få grymt dåligt självförtroende då jag skulle se dom otroligt dåliga resultaten jag skulle få till. Och jag som inte ens får sitta på toa ifred skulle nog inte hinna med alla träningspass som ska göras. Promenader och bära barnen blir min enda träning. Men när dom blivit lite större kanske man kan ta tag i det hela. Du är sjukt duktig Sofi. Man blir ju smått avis ;) stora kramar!

Postat av: Sara

Men vilka bra resultat och redan -0,7kg, inte illa. Jag ska väga mig i morgonbitti, tyvärr lär det väl inte visa ngt minus, har som stannat av i vikten jag :-( Kram kram

2010-12-14 @ 10:56:54
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: erika

men shit.. hur har jag kunnat missa detta. nu är det väl försent att vara med antar jag.. typiskt.. ska ni köra igen så vill jag också vara med.. :D kanske efter nyår?

2010-12-14 @ 16:54:49
URL: http://missesbjorn.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det är roligt, blir så peppad av er andra som är med. Och Erika, klart det inte är för sent, vi har ju bara kört i en vecka, du hinner ikapp ;) Kramar

2010-12-14 @ 20:50:34
URL: http://sara82.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback