Hallonpannacottapaj i Borglunda

Igår var vi sociala i Borglunda, där vi åt good middag,
lyssnade på grabbarnas jakt och surrade.

Jag vevade ihop en hallonpannacottapaj till
efterrätten. Och ja, jag verkligen bara vevade ihop den.
Superenkel att göra och den smakade riktigt bra!
Kommer helt klart göra om det.

Recept kommer sen.

Det var en trevlig kväll igår även om jag var sjukt trött.
Tack allihop :-)

Som vanligt när jag är hos Camilla så önskar jag mig ett akvarium :-)



Pajdeg
12 st
digestivekex
75 gram
smält smör
Fyllning
3 st
gelatinblad
3 dl
vispgrädde
1 dl
strösocker
250 gram
hallon
200 gram
philadelphiaost


färska bär, till garnering

Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Mmmm fick akvarieabstinens när jag såg din fina bild på neontetran!

Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar lite sent svarat men bättre sent än aldrig! :P tack detsamma du! hoppas du haft en bra början på nya året! kram kram

2010-01-06 @ 16:30:07
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Patrik

Tack själv för den kvällen, den var bra. Grattis i efterskott önskar vi i Änge.

2010-01-14 @ 14:57:27

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback