Stjärnorna gnistra och glimma...

Ibland är man nog inte riktigt riktig.
Klockan är snart mitt i natten och det är smällkallt ute.
Vad hittar då Sofi på? JO, ut i kylan och fota himlen.
Vilken toppenidé.. verkligen.

Well.. Det blev ett par bilder och vad kan man säga.
Det var fett mörkt, men en stjärnbild, som jag känner till,
lyckades jag i alla fall fånga på bild. tjoho.

Och jo, jag vet att bilden saknar skärpa.


Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

Coolt, jag ser iaf Orions bälte på bilden. Hmm lite besviken är jag allt att jag inte fått se något norrsken ännu, trots att det varit kallt så länge! Trodde det skulle dyka upp nu när vi skaffat hund och man går ut på kvällen, men icke...

Postat av: Maggan

Jag ser också orions stjärnbild, med bälte, röd stjärna och allt..

2010-01-09 @ 13:18:49
URL: http://mims1.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback