HUMANITY

Om någon har funderat på att ge mig en present.
Bara för att jag är så himla bra eller något.
Så vill jag nog, mest av allt just nu, få ett Humanity armband.
Jag har svår beslutsångest om vilket. alla är ju fantastiska.

En vacker dag ska jag ha kommit över min beslutsångest.
Helst idag.


"I augusti 2007 grundades Humanity for all av Helena Cho och Tammy Hotsenpiller.
Ett märke som blandar konst och skriven text med mode, och uppmärksammar
mänskliga rättigheter och miljöfrågor.
Målet är att öka medvedenheten världen över, med modeindustrin som kanal.
Genom att designa plagg och accessoarer med positiva budksap, sprider Humanity
kunskap om några av vår tids viktigaste frågor, bland människor i alla åldrar.
Humanity for all med en fantastisk serie wrap-armband med visdomsord"



Lämna ett avtryck
Postat av: Lisa

Du är inte ensam om humanity armbandet. Om jag köper ett till dig, köper du ett till mig? Känns ju lite bättre om man ger bort det till nån ;)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback