Femtioandra

2010 06 21 - I brist på andra motiv fotar jag solen över lägdan


Lämna ett avtryck
Postat av: Vanja

Jag har hört att sommaren inte riktigt kommit uppöver, men asså här är det sommar! Över 23 grader hela veckan här och solen skiner som attans. Men jag vill ändå utomlands :P



Vad skönt med en luuugn sommar:) Hur bor du/ni? Har ni massa djur oxå?



I sommar jobbar jag heeela underbara sommaren, utom 2 veckor med start på fredag :) Jobbar på dagis och demensboende. Men jag pluggar ju annars så somrarna är det bara att tjääna stålar som gäller ;) OOch slösa lite oxå såklart. Hihi.



Kram!

Postat av: Nina med Tjorven i magen

Underbar bild, precis som vanligt <3



På torsdag drar vi oxå till stugan!

och jag hoppas verkligen på bra väder!!!

Vill ha sommar och sol!!!



Ja till hösten ska vi (du) få fota mina små och stora älsklingar!

Miss you vännen!



Klappa om magen från unga tant Nina ;-)

2010-06-22 @ 23:00:57
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback