Konsten att aldrig lägga sig i tid

Jag har nog aldrig nånsin, under hela min livstid
haft en bra och tidigt kvällsrutin.
Ehh. Vad exakt ÄR en kvällsrutin?
Jag har nog aldrig nånsin ens haft något sådant.

Jag hade behövt någon som hotar med piska i
en vettig gå-och-lägga-sig-tid.

Dagens bild ska upp, sen äre Nightiee

Sh



Lämna ett avtryck
Postat av: Kusin J

Kvällsrutin är när man övertalar sin sambo/man att vi absolut måste se den där snyftfilmen eller vad det nu är på tv, kryper upp i soffhörnet... och somnar. VARJE gång! Vänta bara, det kommer från Lindbergssidan så du kanske har det i dig du också! ;)

2010-06-07 @ 13:01:16
Postat av: Sofi svarar

Kusin J: Nog kommer det från Limpa sidan alltid, mitt problem är mest att jag inte ens tar mig till soffan.. Hittar liksom roligare grejer på vägen dit.

Tar jag mig bara dit så sover jag som en stock ;-)


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback