Nära till Midsommar!

Det är tisdag idag. Jag har precis slutat men måste
hänga kvar på joppet för vi har möte.
I morgon är det onsdag, sen är det torsdag och på
torsdagkväll får vi ääääntligen åka upp till Dorotea.
Jag hoppas på allt annat väder än regn.

Qajsa löper men coda bryr sig inte ännu.
Jag hoppas det håller sig så över helgen i alla fall.
Både han & Diila kommer nog uppskatta en helg i stugan.
Qajsa får nog spendera sin dyrbara tid i hundgården, är
man löptik så är man. tur det går över :-)

Vi tvåbeningar kommer nog uppskatta helgen vi oxå.
I alla fall Jag :-)

wiiii. Snart helg!



Mestosforsens Goliat. Men i min värld heter han Coda :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Kattis

"Snygg-killen"!!!


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback