Uppvisning på hästryggen

Idag hade jag hela läktaren full med åskådare under
lektionen.. Det fåtalet gånger blicken drog mot
läktaren såg jag ett stycke mobiltelefon i högsta hugg,
riktad mot ridbanan.. Misstänker att det finns både film
& foto från dagens dressyrpass.

Jag fick jordens sendrag i slutet & blev tvungen att avbryta.
Jag kunde för mitt liv inte sitta kvar i sadeln.
Herregud, jag som trodde att det där med sendrag när man är
på tjocken bara var ren bullshit.  Tji fick jag.

En lektion till & sen går hästarna på sommarbete.
Sjukt kul för dom. Sjukt trist för jag.
Vad ska jag då hitta på?


Lämna ett avtryck
Postat av: Mattias

Oj! Vilken modig kille på bilden som klarade av att tygla den där vildhästen ;) sjukt imponerande. Jag kan även bekräfta att det finns en del filmer och bilder från kvällen.

2010-06-03 @ 08:42:09
Postat av: Sofi svarar

Dom bilderna & filmerna hoppas jag att jag får se på söndag minsann!!



imponerande att du iaf KLAPPADE hästen ;)

Postat av: Patrik

Du kan ju alltid vanka fram å tillbaka på stigen genom Fugelsta hela kvällarna.

2010-06-03 @ 21:46:28
Postat av: Sofi svarar

Patrik: nejmen oj vilken fantastisk idé! :P

2010-06-07 @ 08:03:47
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback