En trött en...

Jag vågar nog utlova en kraftigare träningsvärk i morgon.
Skönt - men opassande för morgondagen.

Kvällens dressyrpass var välbehövligt och jag fick en
påminnelse om hur otroligt roligt det är med en Ponny!
Ville bara knöla in skimmeln i micran och ta med henne hem.
Men hon ville andra saker... typ äta upp sitt kvällshö.

I morgon kör vi sista träffen på kursen "studiofoto".
Ska bli skönt att slippa åka till stan varje vecka.
Men samtidigt vill jag lära mig sååå mycket mer.
Kanske måste knöla in studioutrustningen i micran och ta
med den hem.. borde väl vara snäppet lättare än en Ponny.

Verkar bli dyrt i framtiden, om ingenting går in i Micran.
En komplett studioutrustning och En Ponny eller två.
Ja jag undrar just vad som ligger överst på den inköpslistan egentligen.
Tror jag börjar med något enkelt, ett par nya ridbyxor kanske.

God Natt!

Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Eller en större bil där du rymmer allt... ;)

Postat av: Anna

Jag röstar på en Ponny!

2010-03-17 @ 07:23:16
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Monica

Klart du ska skaffa dig en ponny. När våra är inridna får du komma hit och rida lite. Det är roligt med sällskap =).

2010-03-17 @ 10:09:40
URL: http://www.andersson.zoomin.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback