Nära till Blåkulla

några ynka dagar kvar tills man får lämna Jämtland
för en bättre plats under några dagar. skönt.
Visst gillar jag Fugelsta, men stugorna på Pålvallen är
bara så mycket bättre.

Jag tror stenhårt på att påsken kommer bli grym.
Den kan liksom inte bli så mycket annat :-)

från det ena till det tredje så ska jag oxå nämna
att vår nya kompis Diila är sjövild och supersnäll.
Det är en redig Terrier och det kommer bli riktigt
spännande att få träna det lilla livet.

:-)

Jag längtar efter höst.


Lämna ett avtryck
Postat av: skogstokig

Ja just ja, jag ställde kvasten ute i förrådet.

Du ser den när du går in.



;)

Postat av: Ingela

Titta förbi en sväng om ni hinner. Det är som nära tvärs över :-)

2010-03-30 @ 15:28:21
Postat av: Anna

Jag längtar efter vår!

2010-03-31 @ 07:11:27
URL: http://nsominorrland.com/
Postat av: Bärra

Glad påsk till er från oss! :-)

2010-04-01 @ 10:18:37

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback