alltid denna söndag!!

Helgerna går för fort & det känns som det alltid
är söndag. Jag önskar mig längre helger minsann :-)

Grill- och lekfesten på jobbet i fredags var riktigt trevlig.
Vi hade hittat på bästa lekarna och det blev många skratt.
Mest från oss tävlingsledare kanske ;-)

Igår shoppade jag, mami och Äna massvis med garn.
jag har just fäst sista garnbiten i senaste strumpan som faktiskt
blev riktigt tjusig :-)
Vi hann även med lite studiofoto hemma på Änas köksbord.

Idag har jag och Äna vart på en liten fotosväng och testat mina
gråfilter jag köpte för 100 år sen men aldrig provat.
KUL var det :-)

Såå. ska väl mippla ihop "ett foto om dagen" och publicera
och sen är det nog bara till att påbörja trippen hem till Jämtland igen.

Hejda!

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback