v. 23 (22+2)

Nyss var det januari. I morgon är det juni.
Vars tar tiden vägen egentligen?

Nyss var det januari och man gnällde på kylan.
Idag är det sista maj och man gnäller på pollena.

Jag har rensat jordgubbsland idag.
Jag började - Jag avbröt.
Jag ska ta en diskusstion med första bästa jordfräs
som förhoppningsvis vill jobba lite.
Hela landet ska få sig en make over.
Allt från fräs till block runt om.
Kanske mer jobb - Men kanske så värt det!

Jag börjar känna mig som lite utav en tjockis.
Kanske inte så mycket. Men ändå tillräckligt
för att jag inte längre ska kunna ha precis dom
byxor jag vill. Det är ett problem.
Ett problem som jag borde ha förutsett men
ändå sitter jag här helt paff över det inträffade.
Som sagt.. tiden går!

Ikväll har hundarna roat sig på gården.
Dom gillare.






Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Men vad har jag missat här! Stort grattis, vad himla kul. Hoppas du får må bra! Kramis

Postat av: Anna

Gräs som inte håller sig på gräsmattan är ett helvete. Tror du gör rätt som fräser upp skiten :)

2010-06-01 @ 08:21:32
URL: http://nsominorrland.com
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Tack vännen för att du tycker att jag är en fin valross iaf :) De värmer bra det. Tänk att man alltid ska va så självkritisk. Men jag tycker att jag är så stor för att bara vara i v 20. Om man ändå hade sluppit det feta på magen. Då hade jag inte alls varit så rund om kistan :p Jo men vi måste ju ses i sommar. Så är det bara. Du kommer kanske hem nått på din semester? Annars så är vi nog hemma nån helg iaf :) må så gott och ta hand om dig. Kramizar

2010-06-01 @ 13:33:31
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback