Alltid i otid?

Jag har alltid, i hela mitt liv, varit en obotlig tidsoptimist.
Men jag har ändå alltid varit i tid. Aldrig missat ett flyg, tåg osv.
Skulle jag boka en flygresa idag skulle jag med största sannorlikhet
missa tiden. Ordentligt.

Meene, vad gör det egentligen.
När man har en sånhär Gullunge att ta hand om ;-)



Foto: Sofi Holmgren / Nikon D60, 18-55/3.5-5.6


Lämna ett avtryck
Postat av: Ragnhild

Äntligen så kom jag till skott att gå in och titta i din blogg, Sofi (det är ett bra tag sen jag fick adressen av din mor ...).



Jag blir så glad och sitter här för mig själv och ler när jag ser bilderna på sonen och läser dina varma texter. Jättekul!



Lycka till hela familjen och fortsätt att njuta av din härliga och häftiga tid framöver!



Kramar!



2010-10-24 @ 21:15:51
Postat av: Vanja

Han är så fin fin fin ! :)

Postat av: Nina med Tjorven i magen

Han är ju så söt! Såg på fejjan att ni kommer hem till helgen. Hoppas vi hinner ses! Kram kram

2010-10-24 @ 22:41:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: moster

världens världens finaste grabb!

2010-10-24 @ 23:04:29
Postat av: Mormor

Åhh, min lilla guldklimp. Vad du är söt :) Vi ses till helgen.

2010-10-25 @ 08:42:36
Postat av: Camilla

Känner igen det där med tiden... Det är fortfarande nästan omöjligt att passa tider. Blir spännande att se om jag kommer i tid till jobbet på måndag! :-)

2010-10-25 @ 13:36:42
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hi hi han ser så vansinnigt gulligt pillemarisk ut! Sen undrar jag om Coda brukar bli vild och pressa/stryka kinderna och halsen mot ansiktet på dig. Trodde att Svante var ensam om detta (dödsrullningar som vi brukar kalla dom och om man skrattar blir det ännu värre) men nu vet jag en till nobs som gör likadant. Han (Svante alltså) stryker och trycker nästan som en katt fast våldsammare.

2010-10-25 @ 21:22:01
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Morfar

Han ser robustare ut nu! Då kanske man törs hålla en stund till helgen?



Ha det!

2010-10-26 @ 14:52:40
Postat av: Sofi svarar

Ragnhild: Tack så jättemycket :-)



Moster & Mormor: VI SES PÅ FREDAG :)



Morfar: Bra mycket robustare så nog ska du våga dig på att hålla gabben alltid ;) Vi ses på fredag!

2010-10-27 @ 12:34:25
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Jodå hostan hänger med... Men betydligt bättre nu iaf! Nästa vecka tänker jag komma och spana in E iaf. Får väl skaffa barnvakt om inte hostan ger med sig, för nu vill jag inte vänta längre! :-)



Kram!

2010-10-27 @ 15:52:42
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lilla söta bäbisch (som min tjej säger)!!! Det ger sig det där med tiden...men det finns ju egentligen oftast igen direkt anledning att skynda sig, åtminstone ingen som är bättre än att mysa med Liten gullunge!!!

2010-11-01 @ 13:15:29
Postat av: Sofi svarar

Lotta:

Håller med till 100% ;)

2010-11-04 @ 19:47:30
URL: http://sofih.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback