Fågel i backen för Mr C

Att jag vill ut i skog och mark med min vita fara är väl inte
helt hemligt. Jag vill ut nu, helst. Menneee.. jag har visst blivit
lite tjock och tung på senare tid & efter att filur bevisat att h*n
ÄR en fotbollsspelare och gjort sönder något på revbenen så
äre bara att inse att JAG måste stanna hemma.

Coda däremot, han har ibland tur & får springa i skogen med andra.
Tex med mannen i våra liv, J.
Igår tog J & Coda med sig vår kompis, och "nyblivne" jägare, M ut i skogen
på en liten tur.  Hem kom dom med en orrtuppkyckling.
Så Coda gråter nog inte trots att jag ser ut som en valrosskorsning.

Han går dessutom helt ovetandes om att hans bästa kompis Bear kommer
och hämtar hem honom till Dorotea om typ 2 veckor för att jaga fågel
i brunstuppehållet. Coda BORDE vara en glad Norrbottenspets.

Jag tror faktiskt att Coda ÄR en glad Norrbottenspets :-)

eftersom Jag inte var med på jakten. saknas förstås bilder.
Det tar vi igen nästa höst! eller nått :-)

Vi tar en favorit i repris istället.
Coda med Orrhöna, fotat under ifjolhöst med mobiltelefonen:



Lämna ett avtryck
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha nästa grav får du planera bättre :-)

Jag har haft det idealiskt och har kunnat jaga utan avbrott, att föda i feb är ett hett tips asg Kram kram

Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja det börjar närma sig även för oss. Om cirkus två veckor börjar det väl vara dax att packa bb väskan.

Och om två veckor ska jag på BB och göra ul =p Så går det då man har för högt BMI =/



Men tänker du inte vila upp dig nånting innan bebben kommer? Dom brukar ju iaf rekommendera en veckas vila från jobb innan man ska föda =p

Du gör det bra minsann.



Kramar!!!

2010-09-13 @ 21:59:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Kattis

Grattis till Mr C! Vi längtar oxå till brunsuppehållet för då kör vi igen. Medans vi väntar håller vi sakta på att smälta nyheten att vi ska bli bonusmormor och morfar, jag och Micke.

2010-09-13 @ 21:59:50
URL: http://katticke.blogspot.com

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback