Pappersfoton

Jag skulle vilja överösa mitt hem med mina egna privata, personliga
foton. Jag älskar foton & Jag skiter fullständigt i om bilderna är bra
eller dåliga så länge dom betyder något för just jag. (& kanske J)

Ska slänga iväg en fotobeställning till Fuji framöver.
Har framkallt mina digitala bilder där flera gånger tidigare och
alltid varit supernöjd!

Sist jag spendera min tid på ikea införskaffade jag mig ett ganska
stort gäng ramar. Det blir många förstoringar & jag gillare. mycket!

Jag tycker att ett hem ska kunna spegla de som bor där.
Jag är inte mycket för det här med vitt vitt vitt vitt och just inget
personligt alls. Men det är ju jag ;-)



Lämna ett avtryck
Postat av: Ida

Allt det där vita är skitsnyggt hos andra, själv skulle jag nog inte trivas i en så steril miljö (det får jag nog av i jobbet). Gillar det moderna men nog ska det vara lite färg och form :)



För övrigt så tror jag att du får en liten tjej :) De flesta gissar på kille antar jag? Går emot strömmen och i slutändan har jag säkert fel, det brukar jag ha :P

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Foton är verkligen viktigt i ett hem, här finns det massor!!! Både av äldre generationer och av barnen, vovvarna och annat som vi tycker om :-) Önskar bara jag hade mer väggyta. Men när jag målar om min gula trapp upp till övervåningen så ska där bli en häftig fotovägg är tanken... men det lär dröja med den renoveringstakt vi har skratt KRAM!

2010-09-15 @ 07:48:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag håller helt med dig Sofi! Kanske därför jag har massa foton på mina väggar, och vill bara ha upp fler! :) Tyvärr är jag superfattig just nu så har inte råd att framkalla, men om jag kunde OJ OJ OJ! =D



btw, då kan ju du hälsa Fredrik nästa gång du träffar honom att du tycker så. Då kanske han inte klagar på mina väggar så mycket i framtiden ;) Han tycker av någon anledning att jag har mycket på väggarna, vet inte vart han fick det ifrån :)



Oj vilken lång kommentar =/ haha... KRAM!

2010-09-15 @ 09:17:53
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack SNÄLLA, Hammerdal it is om det krävs röntgen! Är annars nöjd med Anna i ström, men är rätt kinkig med val av vet. Vilhelmina är verkligen ett tecken på att jag är DESPERAT...

2010-09-15 @ 11:48:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: skogstokig

JAG HAR VÄRLDENS FINASTE TJEJ!!! WIII!

2010-09-15 @ 14:28:59
URL: http://skogstokig.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det visade sig vara en vikarie i V-mina som var rätt grym live, tillmötesgående å bra, gav oss sitt privata nr och ville vi skulle ringa i helgen å berätta hur det läkte. Det känns tryggt. Fasiken barn å hundar blir man ju helnojig av att ha sjuka, känner sig så maktlös! Och som du skriver, ett fel bemötande kan sätta djupa spår hos ett djur, trist att Coda blivit så skrämd :-/ Nu ska här firas att vovven inte var mer illa där an än vad han var, Luran har bestämt att bananbakelse skall på bordet :-D Kram

2010-09-15 @ 18:16:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Hello darling!



Håller med dig, FÄRG!!! Och personlighet i hemmet! Snyggt med vitt men med måtta!



Angående detta med BMI å en till koll. Vet faktiskt inte alls varför jag ska fara dit egentligen.

Och att det dessutom är bara några veckor kvar tills Tjorven kommer. Men detta är nått nytt för iår. För då jag vänta Sam va det inte snack om någon extra koll.

Men hur som, får ju se bebisen och kanske får en vikt oxå!



Stora kramar till söta dig!

2010-09-15 @ 20:09:13
URL: http://ninuz.blogg.se/

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback