Hejdå blogg.se

Jag känner mig mer och mer begränsad på blogg.se
och det har dessutom varit väldigt mycket strul på sista tiden.
Därför säger jag mors & goodbye och förklarar nu sofih.blogg.se &
sofih.blogg.se/lilleman avslutade!

Jag kommer istället skriva
här så titta in där om ni har lust :-)

Vissa sidor och vissa inlägg kommer vara lösenordsskyddade
och eftersom Eliahbloggen inte funkar alls för tillfället så får ni
som vill ha lösen helt enkelt skicka mail & fråga efter det. igen.
Maila till: sofi.holmgren[at]gmail.com

Det tar nog en liten stund innan jag fått till allt på nya bloggen
men ni får väl ha lite tålamod ;-)

Hejdå!

Lämna ett avtryck
Postat av: Nina

Ja du vet ju att jag kräver lösen ;-)

Postat av: Tove

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-10-14 @ 08:49:17
URL: http://allasmslan.se

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback