Det här med att fota

Jag vet inte vad som har hänt men det var verkligen hur längesen
som helst som jag faktiskt var ute och fotade för att fota.

Sist jag tog med mig kameran ut i syftet att baara gå ut för att fota
var den 28 september. Dagen efter var det dags att börja föda barn.
Det som fotats under de senaste 4,5månaderna är just ingenting annat
än världens bästa lilleman. Det är ju inte direkt dåligt iofs ;-)

Men.. emellanåt så slinker faktiskt en kamera med i väskan eller i fickan
när jag är ute och traskar på mina dagliga promenader.

Jag saknar fotandet av allt runt omkring. Verkligen.



Höstiga bilder från 28 september 2010



Dorotea, 8 februari 2011


12 februari 2011

Lämna ett avtryck
Postat av: pört

hei adidas

2011-02-17 @ 15:46:40

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback