Meeen, inte nu igen!

Yepp, så äre. I morgon är första deltävlingen av melodifestivalen.
Jag vet inte hur många deltävlingar det är men redan i morgon
har det varit en för många.

I fjol under Lojakten satt vi hos min mor & min far och skulle se tv.
JAG blev nedröstad och melodifestivalen var det som alla ville se.
Det var en deltävling. Salem al fakir var med. Jag blev kär.
Såatte, kanske eventuellt att melodifestivalen kan överraska även
i år. Men jag vet inte om jag har tänkt ge den någon chans ändå.
Alla låtar kommer ju bränna sönder radiohögtalarna till slut i alla fall.

Nä. jag är inget fan av melodifestivalen. Har aldrig varit.
Kommer förmodligen aldrig att bli heller.

Från det ena till det andra så har vi anlänt till dorotea och det
är grymt skönt. I morgon ska vi spatsera på byn och kolla vad
samhället har att bjuda på på sin namnsdag.. även om den egentligen,
på riktigt, är på söndag.

God Natt, jag är trött!

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback