Nytt år & 3 månader

2010 är över.
2010 tänker jag minnas som ett bra år. ett mysigt år.

Kanske slänger ihop lite bilder från året som gått lite senare,
kanske i morgon. Eller en annan dag.
Mest troligt en annan dag.

Vi firade julen i Dorotea och stannade där i en vecka.
Under den veckan tyckte min lilleman att det var lämpligt att rusa på
i utvecklingen. Det är så mycket som hänt på bara en liten vecka.
Heeeelt otroligt och i samma veva blev han också TRE månader.

Jag har inte haft tid att uppdatera om utmaningen.
Därför tänkte jag göra en summering av både vecka 3 och 4 i morgon.
Det är inte skitbra att försöka sig på världens träningsutmaning mitt
i allt jul- och nyårsfirande. Har blivit många kakor och många godisar
kan jag erkänna ;-)


Gott Nytt År !!!



Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback