Utmaningen - Slutresultat

Jaja.. resultatet ser ungefär ut som det gjorde i
summeringen av vecka 4.

Jag blev tokförkyld och jag har fortfarande inte riktigt repat mig.
Men här nedan ser ni iaf resultatet.

Plankan: 37min (60min) = 62%
Jägarvila: 42min (20min) = 210%
Armhävningar: 571st (500st) = 114%
Distans: 149,6km (150km) = 100%
Träningspass: 30st (30st) =100%

Mål vecka 3: 12,5km (7km) = 179%
Mål vecka 4: 600min (600min) = 100%
Mål vecka 5: 0st (1000st) = 0%



Plankan på 62% & Mål vecka 5 = 0% beror helt enkelt på att jag låg i influensa
och kräksjuka precis den veckan. Trodde att jag skulle kunna fixa det
målen veckan efter men tji fick jag.

Jag har inte gjort några maxtest för vecka 6 ännu.
Ska göra dom ikväll, samtidigt som jag gör maxtest för en ny utmaning.
Jag är fortfarande lite rädd att dom ska vara sämre än de första maxtesten :P


Mitt personliga mål var att gå ner 3kg och ja, jag klarade det.
Men jag vet inte om jag ska tacka min träningsinsats eller magsjukan.
Så, eftersom jag inte är helt nöjd med hur den här utmaningen slutade
så blir det ingen belöning denna gång. Alltså inget humanityarmband.

Men, en ny utmaning har startat och jag hoppas att fler vill hänga på!

Dyker upp om en liten stund här i bloggen!

Lämna ett avtryck

Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback