Utmaningen, summering av vecka 1-4

Fyra veckor avklarade, två kvar!
Förra veckan var jag fortfarande i Dorotea, därför
dök det aldrig upp någon veckosummering.

Men nu ni...

Period: Mån 6/12 2010 - sön 2/1 2011
Målen för varje utmaning är det som står inom parantes.

Plankan: 37min (60min) = 62%
Jägarvila: 42min (20min) = 210%
Armhävningar: 571st (500st) = 114%
Distans: 141,2km (150km) = 94%
Träningspass: 26st (30st) =82%

Delmål vecka 3: 12,5km (7km) = 179%
Delmål vecka 4: 600min (600min) = 100%

Personlig utmaning: Vet tyvärr inte. Styr upp det i finalveckan!

Kommentar efter vecka 4: Om det inte varit för att jag åkt
på jordens halsont och sådär så hade jag sagt att jag varit mer
motiverad än NÅNSIN på att ta mig ut och att hitta olika övningar.

Har haft en bra vecka fyra och känner att de två resterande veckorna
kommer gå av bara farten.

Nu håller jag tummar och tår att jag inte blir mer förkyld än såhär och blir
fri det fort och det viktigaste av allt: Jag håller tummarna och tårna extra
hårt för att inte Lilleman ska åka dit han oxå.

Lämna ett avtryck
Postat av: Sara

Gu vad bra du gör det, du kommer ju komma i mål i alla delarna, det kommer tyvärr inte jag att göra, men jag kämpar på iaf :-) Krya på dig nu. Kramar


Välkommen att skriva en kommentar till SofiH, men var snäll ;)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail:

Din egen blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback